Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Ιστολόγιο "Ιωάννης Μακρυγιάννης"

 

Φίλοι μου, καλησπέρα σας.
Από καιρό το σκεφτόμουν, χθες βράδυ το επιχείρησα. Έκανα ένα δικό μου Ιστολόγιο, για δυό κυρίως λόγους: 
Ο πρώτος, το ότι βοηθάει στην ανταλλαγή απόψεων, με φίλους που δεν συμμετέχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο δεύτερος ότι με βοηθάει πολύ στο να βρίσκω τι έχω ανεβάσει στο παρελθόν, γιατί η ανεύρεση παληότερων αναρτήσεων του φέισμπουκ είναι από πολύ δύσκολη έως αδύνατη. 
Δοκιμαστικά ανέβασα και κάποιες παλότερες αναρτήσεις μου, του 2016, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δοκιμαστικά δημιούργησα και το ιστολόγιο. 
Ο τίτλος του ιστολογίου: "Ιωάννης Μακρυγιάννης".
Για συμβολικούς και όχι μόνο λόγους, για την οφειλόμενη τιμή σε έναν πολύ μεγάλο Έλληνα, αλλά και Ορθόδοξο Χριστιανό, που θεωρώ ότι εκφράζει ότι δεν πρέπει να χάσουμε ή να ξεχάσουμε.  
Στον αντίποδα, σκέφτομαι και το ενδεχόμενο, να είναι ένα μάταιο εγχείρημα. Ένα ιστολόγιο ακόμα, στα τόσα που υπάρχουν, λίγα πράγματα μπορεί να προσφέρει. Επίσης ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα μπορεί να ενδιαφέρει πολύ λίγους έως ελάχιστους. Θα με βοηθούσαν πολύ και οι παρατηρήσεις σας πάνω σ΄αυτό, χωρίς καμιά προσπάθεια εξωραϊσμού της άποψής σας. Την πραγματική εικόνα θέλω να έχω, γιατί η ψεύτικη δεν βοηθάει κανέναν.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Ιωάννης Σ. Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου