Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Ευθανασία

Όλη αυτή η ιστορία, με το δικαίωμα στην επιλογή του στρεβλού, καταλήγει σε απόλυτη διαφήμιση του. Έτσι αντί για το δικαίωμα στην ευθανασία (αυτοκτονία) διαφημίζεται από τους διαχειριστές της "ενημέρωσης" η ίδια η αυτοκτονία. Αυτή η κατάσταση όμως, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη, ιδίως για τα άτομα που κυρίως λόγω ηλικίας δεν έχουν προλάβει να διαμορφώσουν έναν σταθερό κώδικα αξιών.
Επειδή όμως δικαίωμα στην επιλογή δεν είχε μόνο ο μακαρίτης ο Βέλλιος, αλλά έχω κι εγώ, ας αφήσω και τις δικές μου επιθυμίες, γιατί δεν ξέρουμε τι ξημερώνει αύριο.
Ότι και να μου συμβεί, θέλω να μην παραλείψουν τίποτε οι δικοί μου άνθρωποι, από όσα προβλέπει η Ορθόδοξη εκκλησία. Θέλω παππά Ορθόδοξο να με εξομολογήσει, να μου διαβάσει συγχωρητική ευχή και να με κοινωνήσει.
Θέλω λιτή και απέριττη κηδεία, σε ταπεινό εκκλησάκι, χωρίς στεφάνια και δυτικότροπες υπερβολές. Μόνο την προσευχή σας. Είναι ότι καλύτερο μπορείτε να μου προσφέρετε, εκείνη την ώρα. Θέλω έναν απλοϊκό τάφο. Δεν χρειάζεται να χει τίποτε άλλο, παρά μόνο καντήλι και σταυρό. Ξύλινο. Ούτε με νοιάζει που θα με θάψουν, μόνο ναναι κοντά στην οικογένειά μου, για να μου ανάβουν το καντήλι.
Και θέλω όλα μου τα μνημόσυνα, τα τρισάγια και ει δυνατόν και σαρανταλείτουργο. Και θέλω την προσευχή όλων, για να βρει η ψυχή μου έλεος. Γιατί κι εγώ έχω δικαίωμα στην επιλογή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου